Întrebări frecvente

Găsești mai jos răspunsuri la câteva dintre întrebările frecvente. Dacă nu găsești mai jos răspuns la intrebarea ta, ne găsești pe mail sau la numărul de telefon din josul paginii.

Despre competiție
Despre Makerspace
1. Care sunt criteriile de eligibilitate?

Căutam soluții digitale care:
a) implică tehnologie mobilă
b) aduc o contribuție ca soluții pentru probleme comunitare, sociale sau de mediu
c) pot prezenta un concept validat cu clienti, protototip sau soluție functională la data finalei, 18 aprilie 2019
Soluțiile pot include și componente non-mobile – software sau hardware din alte categorii – dar ne dorim să vedem soluții care folosesc oportunitatea mobile pentru a se răspândi ușor și avea impact mai mare, mai repede.

2. Care sunt etapele competiției?

Competiția se derulează în 3 etape:

  • Înscrierecompletează formularul până la 10 martie 2019
  • Preselecție interviu (telefonic sau în persoană) – 4 – 15 martie 2019
  • Bootcamp Day – vineri 29 martie 2019 (09:00 – 18:00)
  • Webinarii de suport: 3 aprilie 2019, 11 aprilie – 15:30 – 17:00

  • Pitch Day: 18 aprilie 17:00 – 21:00

3. Care sunt criteriile de preselecție?

Preselecția va alege echipele cu cel mai mare potential de impact, evaluând:

  • Impact: Impactul soluției propuse
  • Marketing: Atractivitatea pentru actorii implicați și strategia de atragere a acestora
  • Fezabilitate: din punct de vedere tehnologic și financiară
  • Echipa: motivarea și capacitatea acesteia de a executa
  • Inovarea: soluția aduce ceva nou în domeniul în care creează impact
4. Ce presupun bootcamp-ul și finala?

Bootcamp-ul va presupune 1 zi de pregătire pentru finală, oferind recomandări de puncte de lucru și dovezi suplimentare, necesare pentru a dovedi ca proiectul este fezabil și sustenabil.

Webinariile de suport vor urmări progresul participanților până la finală.

Ziua finalei va presupune 2 etape de jurizare – pitching și demonstrarea tehnologiei în fața membrilor juriului.

5. Care sunt criteriile de evaluare din finală?

Criteriile din preselecție vor fi păstrate și în finala competiției, însă impactul și strategia de a atrage actorii implicați (de ex., utilizatori) vor avea o importanță crescută în decizia juriului.

1. Cum și cât pot fi folosite echipamentele?

După ce te înscrii și primești confirmarea noastră pentru a organiza o sesiune Makerspace, poți folosi echipamentele de Luni până Vineri, între 9:00-21:00, doar în timpul alocat prin rezervare în limita a 16 ore pe lună.

2. Care sunt instrumentele și echipamentele disponibile?

Telefoane mobile: 3 x Samsung S8; 3 x Samsung S7; 2 x Samsung J5;
Smarwatches: 2 x S3 Classic
Virtual Reality: 3 x Gear VR cu Controller
Camere: 2x Gear 360
Tablete: 8 x Galaxy Tab S3 9.7” (S Pen inclus)
TV: 1 x Qled Curbat Smart UHD 55″ Q7C;  2 x LED Smart Samsung, 163 cm, 65
MU6102, 4k Ultra HD.
E-Board: Samsung DM65E-BR, 65” e-board.
Smart Kitchen & IOT: Frigider 29 Ft. Side-by- Side Food ShowCase Refrigerator; Top Control Dishwasher with Flextray™; 30″ Wall Mount Hood.

3. Care sunt regulile de utilizare ale Makerspace-ului?

Cele mai importante reguli de care trebuie să știi sunt:

  • e nevoie să completezi formularul și să primești confirmare din partea noastră
  • echipamentele pot fi folosite doar din spațiul Impact Hub Bucharest, pentru proiectele cu care te-ai înscris
  • echipamentele pot fi accesate în intervalul 9:00 – 21:00, de luni până vineri.
4. Cu cine pot veni în Makerspace?

Poți veni atât singur(ă), cât și cu echipa alături de care meșterești la produsul tău/start-up- ul tău și cu potențiali clienți cu care vrei să testezi tehnologia pe care o dezvolți.

5. Care sunt costurile asociate folosirii Makerspace-ului?

Nu există niciun cost asociat, prin această inițiativă susținem proiecte cu impact în comunitate.

Despre Changeneers
Social media
Contactează-ne!
changeneers@impacthub.ro
Impact Hub Bucharest, Splaiul Unirii 165, Timpuri Noi Square, clădirea 2, et. 1