Competiția soluțiilor de impact

Changeneers Challenge caută acele startup-uri care pot face viața de zi cu zi mai simplă, dar mai bună, prin tehnologie.

Prima ediție a competiției Changeneers

Pe 9 februarie 2018, a avut loc finala primei ediții a Changeneers Challenge. Din cele 40 de startup-uri înscrise în competiție, 12 au fost selectate pentru a participa la un marketing bootcamp și la finală. Au susținut pitch-uri în fața juriului și a publicului și au demonstrat utilitatea și aplicabilitatea soluțiilor propuse. 

În cadrul Changeneers Challenge am căutat acei dezvoltatori care pot oferi soluții de impact la probleme urgente din domenii importante pentru noi toți, ca cele de mai jos.

Educație

Prin tehnologie, poate fi îmbunătățit sau dezvoltat procesul de educație, pot fi ajutate instituții de învățământ, susținuți profesori sau părinți.

Accesibilitate

Putem face lumea un loc mai prietenos pentru persoanele cu dizabilități sau limitări cauzate de zona geografică, de mediul social sau de condițiile financiare.

Sănătate

Există tehnologii care ajută oamenii să aibă mai multă grijă de ei și de alții, care previn, diagnostichează, vindecă sau îmbunătățesc sistemul de sănătate.

Premiul cel mare a fost câștigat de Human Link!

Human Link, soluția complexă care oferă conectivitate între pacienții care suferă de Alzheimer și aparținători, a câștigat marele premiu din competiția Changeneers Challenge: 5000 de euro și o campanie social media realizată de Samsung România!

Ce a însemnat competiția pentru cei 12 finaliști?

Marketing Bootcamp, 8 februarie, București

Startup-urile finaliste au participat la un bootcamp în care și-au dezvoltat strategia de marketing, axându-se puternic pe atragerea de clienți.

Premiu de
5000 Euro

La sfârșitul bootcamp-ului, au susținut un pitch în fața juriului. Premiul constă în 5000 de euro și va ajuta câștigătorul să crească și să atragă clienți.

Campanie powered by Samsung

Startup-ul câștigător va fi promovat printr-un clip și o campanie de promovare în social media realizată de Samsung România.

Etapele competiției

Înscrierea în competiție
1 noi – 15 dec 2017

În perioada 1 noiembrie – 15 decembrie 2017, startup-urile care au considerat că pot câștiga marele premiu, s-au înscris în competiție.

Preselecție
16 dec 2017 – 15 ian 2018

Fiecare aplicație a fost evaluată, iar soluțiile care au un potențial real de impact au fost invitate la un interviu de preselecție.

Bootcamp și finala
8 – 9 feb 2018

Participanții își pregătesc o strategie de cucerire a lumii, și prezintă în finală aplicația și planul lor pentru a câștiga premiul cel mare.